Veelgestelde vragen

 

1. Hoe werkt het?

We gaan meerdere keren per week live op YouTube en Twitch om Pokémon packs voor jou te openen. Bestel je packs via onze webshop en je komt automatisch in onze digitale wachtrij. Zodra je aan de beurt bent, openen we jouw packs live tijdens de stream. Bekijk onze sociale media kanalen of sluit je aan bij onze Whatsapp Community om op de hoogte te blijven van onze live streams.

 

2. Kunnen producten die op de livestream geopend zijn geretourneerd en terug betaald worden?

Nee. Omdat het een live en on-demand service is kunnen we geen retouren en terugbetalingen accepteren. Zodra de producten zijn geopend, kun je de bestelling niet meer annuleren.

 

3. Kan ik een order plaatsen wanneer jullie niet live zijn?

Absoluut! Ook buiten de livestream kun je gewoon bestellen. Je order komt dan automatisch in de wachtrij voor de eerstvolgende stream. We raden aan om bij reguliere bestellingen een notitie met je online naam te maken. Zodat we je producten tegelijkertijd naar je kunnen verzenden.


4. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden elke woensdag en zaterdag verzonden, mits je een verzendoptie hebt toegevoegd in de webshop. Plaats je meerdere orders in dezelfde week? Dan hoef je slechts één keer een verzendoptie te kiezen.

 

5. Verzendopties

Bij Castle of Cards verzenden we via PostNL. Met PostNL bieden we snelle en veilige levering, inclusief handige track & trace, zodat je jouw bestelling altijd kunt volgen. Onze producten kunnen op verschillende manieren worden verzonden. We bieden de standaard verzending aan en een aangetekend pakket. We kunnen ook jouw producten bij ons opslaan, totdat je besluit ze te laten opsturen. Zo bespaar je flink op verzendkosten. Kosten voor verzending worden weergegeven en gekozen op de afrekenpagina

Join WhatsApp